تمامی موتورهای جستجوگر از سه مؤلفه اصلی شامل مؤلفه متن، مؤلفه لینک و مؤلفه محبوبیت در الگوریتم رتبه‌بندی خود استفاده می‌کنند. بهترین حالت این است که سه مؤلفه فوق را تا بیشترین جایگاه ممکن بهینه سازی کنیم، اما صفحات کمی می‌توانند به این حالت دست یابند و از فاکتورهایی که دراین سه مولفه دخیل هستند به خوبی استفاده کنند.
در مورد مؤلفه متن، مهمترین کار این است کلمات کلیدی مناسبی را انتخاب کنیم و آنها را در مکان‌های مهم کدهای سایت قرار دهیم. انتخاب کلمات کلیدی باید مربوط به موضوع اصلی سایت باشد و نیز کلماتی باشد که کلمات کلیدی بسیاری از سایتهای دیگر نباشد. موتورهای جستجو در هنگام رتبه‌بندی صفحات سایت، به بازاریابی محتوا بسیار توجه می‌کنند. به عبارت دیگر با تولید محتوای مناسب منجر به جذب کاربر و برندینگ می‌شویم. همچنین موتورهای جستجوگر عنوان صفحه را به عنوان محتوای اصلی سایت شما در نظر می‌گیرند که بهینه سازی درست آنها در رتبه بندی سایت بسیار مؤثر است. همچنین عنوان صفحه از دید طراحی وبسایت بسیار مهم است. نوشتن صحیح عنوان صفحه که شامل کلمات کلیدی باشد می‌تواند کاربران را به کلیک کردن و هدایت به سایت تشویق کند. اگر سایت شما دارای کلمات کلیدی متعددی است باید با طراحی صفحات گوناگون و با قرار دادن عنوان متناسب با کلمات کلیدی همان صفحه سایت را به روز کنید. بنابراین حساسیت موتورهای جستجو به نام صفحات، مطالب و توضیحات آنها زیاد است. بنابراین در وارد نمودن آنها باید دقت کرد. نام صفحه باید کوتاه و مرتبط با خود صفحه باشد و از قرار دادن کاراکترهای طولانی در نام و عنوان صفحه خودداری شود که نتیجه مع می‌دهد. 

 

رتبه های بالای گوگل را بدست آورید


نقش موضوع کاری سایت در بدست آوردن رتبه های بالای گوگل؛ یکی دیگر از نکاتی که امروزه باید بدان توجه کرد موضوع کاری سایت است که امروزه موتورهای جستجو به آن بسیار توجه می‌کنند. به این ترتیب که باید موضوع اصلی سایت شما با دیدن چند صفحه مشخص شود یعنی هر صفحه به موضوع اصلی مرتبط باشد. بنابراین دقت کنید به هر سایتی لینک ندهید و یا لینک نگیرید. اگر این نکات را رعایت کنید موتور جستجو با شناسایی خودکار موضوع اصلی سایت شما شانس دست یابی به رتبه بالای سایتتان را افزایش می‌دهد.  به بیان ساده تر اگر سایت شما در مورد موضوعات مختلفی صحبت می کند که به هم ارتباط چندانی ندارد، نمی توان با سایت هایی که به صورت تخصصی بر روی یک موضوع تمرکز کرده اند رقابت کند.
متن صفحه؛ وقتی متن صفحه‌ای نوشته می‌شود دقت کنید کلمات کلیدی در صفحه قرار داده شود تا مطمئن شویم موتورهای جستجو آنها را می‌خوانند. رویکرد اصلی موتورهای جستجو ثابت است، آنها متن را می‌خوانند و لینک را دنبال می‌کنند، اما به طور مداوم تگ‌های مورد تأیید خود را تغییر می‌دهند و نمی‌توان متوجه شد تمرکز آنها بر چه مواردی است. 
زمان برای بروز رسانی سایت و نتیجه بهینه سازی آن در موتورهای جستجو؛ اگر بازدید از سایت شما بالاتر باشد یعنی دارای رنک سایت بیشتری باشید نتیجه بهینه‌سازی و تولید مقاله جدید سریعتر در نتایج موتورهای جستجوگر قرار می‌گیرد و بالعکس در سایتی با بازدیدکننده کمتر و رنک پایین‌تر زمان بیشتری را برای افزایش رتبه و مشاهده تأثیر بروزرسانی سایت در رویه بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو مشاهده می‌شود.

معرفی سایت در اینترنت؛ محتوای مفید به تنهایی کافی نیست و زمانی می توانید برند خود را مطرح کنید که با سایر وب سایت های اینترنتی تعامل داشته باشید و بتوانید خود را به مخاطب هدف معرفی کنید، موتورهای جستجو نیز به این موضوع اهمیت زیادی می دهند و اگر سایت شما در اینترنت شناخته شده نباشد و سایت های دیگر به آن لینک نداده باشند، امتیاز مناسبی را در این زمینه کسب نخواهد کرد. 

 افزایش رتبه سایت در الکسا

افزایش رتبه سایت در الکسا گرچه به گوگل مرتبط است، اما عکس آن صادق نیست. یعنی اگر شما ورودی بیشتری از گوگل دریافت کنید، رنک الکسا شما بهبود می یابد، اما اگر رنک الکسا سایت شما بهبود یابد، وما بازدید شما از گوگل افزایش نمی یابد. سایت الکسا بر اساس تعداد بازدیدکننده و زمان ماندگاری در سایت رتبه سایت ها را تخمین می زند (با استفاده از تولباری که کاربران نصب کرده اند) و در بسیاری از مواقع تخمین الکسا، نادرست است. بنابراین برخلاف تصور افراد، رتبه الکسا تاثیری در بالا بردن رتبه سایت شما در گوگل ندارد.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای چیست؟ا   یکی از مومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم.

تبلیغات میان متنی

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Thorn چاپ و تبلیغات سربرگ Terrence دانلود انواع کتاب های علوم غریبه وکمیاب فانوس جزیره خواندنی ها چاپ شاسي و چاپ عکس روي شاسي ارزان پژواک اندیشه مرکز تخصصي مشاوره زيبايي