امروزه توجه مخاطبان به شبکه‌های اجتماعی در حال افزایش است و بازاریابی از طریق این شبکه‌ها روزانه آسانتر می‌شود. به این دلیل که این شبکه‌های اجتماعی بسیار بیشتر از ایمیل برای مخاطبان دارای جذابیت می‌باشند. در این مقاله ما در مورد بازاریابی در اینستاگرام صحبت می‌کنیم.

رونق کسب و کار در اینستاگرام


اگر بتوانیم ترفندهای درست استفاده از اینستاگرام را بدانیم به آسانی می‌توانیم برندمان را معرفی و بعد این محصولات را بفروشیم. حتی افرادی که سایت ندارند می‌توانند از اینستاگرام به عنوان ابزاری قدرتمند و نیز رایگان استفاده نمایند. حتی افرادی که دارای سایت هستند بازدیدکنندگان را به سمت رسانه‌های اجتماعی هدایت می‌کنند. پس از آنکه بازدید کننده فالور ایسنستاگرام شد، می‌توان پست‌های بازاریابی را برای او ارسال کنیم.

ایجاد پروفایل در اینستاگرام
آدرس سایت خود را در اینستاگرام وارد کنید: در پروفایل اینستاگرام خود می‌توانید در صورت داشتن سایت یا وبلاگ آن را وارد کنید. پروفایل کاربری تنها بخشی از اینستاگرام است که شما می توانید در آن لینک قرار دهید و افراد را ترغیب کنید که به سایت شما مراجعه نمایند.

برای اینستاگرام خود ترافیک ایجاد کنید

آدرس اینستاگرام خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید و از داخل سایت خود به اینستاگرام لینک دهید. افراد را تشویق نمایید تا اینستاگرام شما را دنبال کنند و در ایمیل هایی که ارسال میکنید اینستاگرام خود را به آنها معرفی نمایید. در شروع کار سعی کنید فالوور دیگران باشید و نیز افرادی را دنبال کنید که به کار و تجارت شما نزدیک باشند. مثلا اگر پوشاکی را می‌خواهید بفروشید سعی کنید افرادی را فالو کنید که دنبال چنین محصولی هستند تا منجر به فالو مجدد شما شود. یکی از ضروری‌ترین پست‌هایی که می‌توانید در اینستاگرام منتشر کنید تصاویر یا ویدئوهای جذاب از کالا و یا خدمات خود می‌باشد. این ویدئوها به دلیل حجم کم تأثیر زیادی می‌گذارند. همچنین گذاشتن پست از مشتریانی که کالای شما را خریداری کردند می‌تواند باعث اعتماد افراد بازدیدکننده باشد. می‌توانید در زمان انتشار تصاویر دوستان خود را تگ (درج نام کاربری دوستان در هنگام انتشار تصویر) کنید؛ با اینکار عکس در صفحه آنها منتشر و مورد توجه فالور آنها نیز قرار می‌گیرد. البته اینکار هوشمندانه و با رعایت تعادل باید انجام گیرد تا به عنوان اسپم شناخته نشوید. 

توضیحات مناسب در رسانه های اجتماعی خود داشته باشید
برای پستهایی که در مورد کالا یا خدمات خود در صفحات اینستاگرام منتشر می‌کنید توضیح مختصری بگذارید؛ به عنوان مثال مثلا اگر پوشاکی را تبلیغ برای فروش می‌کنید توضیح مختصری در مورد سایز، جنس و نحوه ارسال بگذارید. همچنین می‌توانید تصاویری را از افراد در حال انجام کار در شرکت و یا لیستی از مرسوله‌های پستی برای حس صمیمیت و اعتماد مشتری ایجاد کنید.

از هشتگ ها استفاده کنید

در هنگام گذاشتن توضیحات برای محصول یا خدمات از هشتک # استفاده کنید و این هشتک را در کلمات کلیدی محصول یا برند خود قرار دهید زیرا یکی از قابلیتهای اینستاگرام جستجو بر اساس هشتک می‌باشد. ارتباط با کاربران یکی از اصل‌های مهم در کسب و کارهای اینترنتی نیز می‌باشد. بنابراین حتما کامنت‌های کاربران اعم از پیشنهاد و حتی انتقاد را با بطور دوستانه پاسخ دهید. 
بروز رسانی پستهای خود را به طور منظم، پیوسته و در ساعاتی خاص انجام دهید و زمان‌بندی درست آن را می‌توان از بازخورد کاربران صفحه خود به دست آورید. می‌توانید از مناسبت‌ها و روزهای خاص که متناسب فعالیت شما می‌باشد برای تولید محتوا و یا پست گذاری استفاده کنید؛ مثلا می‌توانید تخفیفات، امتیازات و یا جشنواره‌هایی برای اعیاد و یا مناسبتها در نظر بگیرید. حتی می‌توانید در بسته‌های فروش و یا خدمات خود آدرس صفحه اینستاگرام خود را بگذارید و از مشتریان بخواهید که برای اطلاعات از تخفیفات و موارد دیگر اینستاگرم شما را دنبال کنند. بنابراین یادتان باشد که چون با هدف درآمدزایی در حال فعالیت هستید باید حضور و ارتباط خوبی با کاربران داشته باشید.
اما نکات مهمی که برای کسب درامد از اینستاگرام باید توجه کنید این است که هیچگاه از خرید لایک و فالور استفاده نکنید زیرا خرید و فروش لایک و فالور از طریق جذب ربات یا کاربران غیر ایرانی است که در صورت پی به جعلی بودن لایک و فالور، اینستاگرام کاربری شما را مسدود می‌کند. حتی استفاده از نرم‌افزارها برای افزایش لایک به دلیل بودن نوعی ربات باعث هدایت فالورهای غیر واقعی و غیر ایرانی به صفحه شما می‌شود. از آنجایی می‌توان جعلی بودن این فالورها را فهمید که با انتشار تصویر حتی 100 لایک هم نمی‌خورد.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و  طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : اینستاگرام ,سایت ,استفاده ,می‌توانید ,کاربران ,لایک ,شبکه‌های اجتماعی ,توضیح مختصری ,جعلی بودن ,تبلیغات درون ,درون متنی ,می‌کنید توضیح مختصری
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شبنم خیال Douglas دکوراسیون اینتل فرکتال باران مبلمان، دکوراسیون و طراحی داخلی هات دانلود موسسه آموزشی پویایی وبلاگ زبان من